loading...

seobyamir

seo

بازدید : 222
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نظارت دوربين مداربسته با سيم در برابر دوربين مداربسته بيسيم

در حال حاضر دوربين نظارت تصويري دوربين مداربسته يكي از محبوب ترين و موثر ترين سيستم هاي نظارتي است كه مردم در سراسر جهان استفاده مي كنند. با كمك دوربين مداربسته تصويري دوربين شما مي توانيد خانه خود، محل كسب و كار شما و مكان عمومي را نيز تامين كنيد. در حال حاضر شما مي توانيد هر دو نوع سيستم نظارت تصويري دوربين مداربسته سيمي و دوربين مداربسته بيسيم را دريافت كنيد و آن را براي همه مردم يا محل در دسترس قرار دهيد. به دليل اين گزينه هاي مختلف، برخي از مردم ترجيح مي دهند از سيستم دوربين مداربسته سيمي استفاده كنند در حالي كه برخي ديگر ترجيح مي دهند از گزينه دوربين مداربسته بيسيم استفاده كنند.



در مورد شما همچنين در معضل و شما قادر به انتخاب يكي نيست، و سپس شما مي توانيد اين مقاله CCTV دوربين مدار بسته بيسيم يا دوربين مداربسته سيمي را بررسي كنيد، بنابراين شما مي توانيد تصميم خود را به صورت عاقلانه بگيريد.

منبع تغذيه:


هنگامي كه شما يك دوربين مدار بسته را در املاك خود نصب مي كنيد، ممكن است لازم نباشد قدرت بيشتري به آن بدهيد و دوربين مداربسته بتواند قدرت را از كابل شبكه دريافت كند. برخي از دوربين مداربسته سيمي ممكن است اين گزينه را نداشته باشند و در اين صورت شما نياز به اضافه كردن قدرت به دوربين مداربسته خود را از منبع برق خارجي دريافت كنيد. سيستم نظارت تصويري دوربين مداربسته بيسيم همچنين نياز به منبع تغذيه دارد. اما خوب اين در مورد دوربين مداربسته بيسيم است كه شما مي توانيد دوربين مداربسته را با باتري خشك راه اندازي كنيد. با اين حال، شما نياز به تغيير باتري با فاصله منظم براي اطمينان از اينكه كار مي كند كاملا براي شما خوب و لازم است.


نصب و راه اندازي:


براي نصب سيستم نظارت تصويري دوربين مداربسته سيمي، شما بايد كابل را براي اتصال دوربين نصب كنيد. همچنين، شما بايد كابل هاي زيادي را نيز نصب كنيد تا سيستم سيمي را در خانه، دفتر يا هر مكان ديگري نصب كنيد. اين فرآيند به ابزارهاي زيادي نياز دارد و باعث مي شود كه افراد نيز بسيار پيچيده باشند. اما شما اين نوع مشكل را با دوربين مداربسته بيسيم نداشته باشيد، زيرا شما مي توانيد دوربين را به راحتي در محل مورد نظر خود نصب كنيد. همچنين برخي از سيستم هاي دوربين مداربسته بيسيم داراي سيستم هوك مي باشند، بنابراين شما مي توانيد به سادگي دوربين را بچرخانيد و با بخش نصب انجام مي شود.


صدمه به اموال:



براي نصب دوربين مداربسته شما بايد از كابل هاي مختلف استفاده كنيد و اگر كانال هاي كابل در اين مكان ها وجود نداشته باشد، ممكن است براي كانال كشي نياز به باشد تا ديوار هاي خود را كانال كشي كنيد. اگر نمي خواهيد ديوارهاي خود را براي كابل بسازيد، بايد كابل را باز نگه داشته و آن را براي شما جذابتر مي كند. با اين حال، شما نمي خواهيد اين مسئله را با دوربين مداربسته بيسيم بيابيد زيرا شما مي توانيد اين نوع دوربين را بدون استفاده از كابل نصب كنيد. همچنين، شما مي توانيد آن را در هر مكان نصب كنيد كه نصب آن بسيار آسان است و هيچ گونه آسيب مالي در مال شما نيز وجود نخواهد داشت.


خرابگري:


هنگامي كه مردم دوربين مداربسته را نصب مي كنند، آنها هميشه در معرض آسيب دوربين يا كابل آن قرار دارند. در اينجا ما بايد اين واقعيت را قبول كنيم كه هيچ يك از سيستم دوربين قادر به صد صدور فعلي براي امنيت دوربين نيست. اگر از سنسور دوربين مداربسته سيمي استفاده مي كنيد، ديگران مي توانند كابل را برش دهند و مي توانند تغذيه را متوقف كنند. در چنين موقعيتي شما هيچ گونه كنترل امنيتي نخواهيد داشت. اما اگر ما در مورد دوربين مداربسته بيسيم صحبت كنيم، پس هيچ دليلي براي نگراني در مورد از دست دادن سيگنال توسط برش كابل وجود ندارد. اما اگر شرايط آب و هوايي بدي داريد، مطمئنا مي توانيد سيگنال خود را از دست بدهيد و نمي توانيد از آن براي نظارت استفاده كنيد.


سهولت:


نصب و راه اندازي سيستم نظارت و كنترل سيمي براي شما آسان نيست. در اين گزينه خاص، شما مي توانيد دوربين مداربسته خود را فقط در يكي از مكان هايي كه مي توانيد كابل خود را بياوريد نصب كنيد. اگر شما نمي توانيد كابل را در هر مكان خاصي دريافت كنيد، پس نمي توانيد نظارت دوربين مداربسته سيمي را در آن محل نصب كنيد. از سوي ديگر سيستم دوربين مداربسته بيسيم به شما آزادي كامل مي دهد و مي توانيد آن را در هر مكان نصب كنيد تا زماني كه بتوانيد اتصال شبكه بيسيم را در آن محل داشته باشيد. چيز خوبي در مورد اين گزينه بيسيم اين است كه شما به راحتي مي توانيد يك شبكه بي سيم را در هر مكان ايجاد كنيد زيرا در حال حاضر يك روز مي توانيد سيستم بسياري را براي اين كار به آساني دريافت كنيد.




پيكربندي:


نصب يك مسئله است، اما شما بايد دوربين مداربسته خود را نيز تنظيم كنيد. اگر شما نظارت بر دوربين مداربسته مي خواهيد، پس شما بايد بسياري از چيزهايي را تنظيم كنيد تا كار را انجام دهيد. اما اگر ما درباره پيكربندي دوربين مداربسته بيسيم صحبت كنيم، مي توانيم بگوييم اين بسيار آسان است و شما مي توانيد به راحتي آن را نصب و پيكربندي كنيد. از آنجا كه شما فقط نياز به انجام نرم افزار براي انجام تنظيمات در سيستم دوربين مداربسته ، بنابراين شما در بسياري از مشكلات در اين نوع از تنظيمات دريافت خواهيد كرد.


امنيت:


اگر ما در مورد امنيت صحبت كنيم، هيچ يك از گزينه ها نمي تواند امنيت شما را تضمين كند. اگر شما از يك شبكه دوربين مداربسته سيمي استفاده مي كنيد، مردم مي توانند به كابل وصل شوند و مي توانند با تغذيه و تصوير دريافتي بازي كنند. از سوي ديگر، هكرها مي توانند با دوربين مداربسته بيسيم هم همين كار را بكنند و شما مي توانيد آن را تنها در صورتي كه داراي يك سيستم نظارت تصويري بي سيم در اموال خود هستيد محافظت كنيد. تا آنجا كه سيستم سيمي نگران كننده است، اين گزينه نسبت به گزينه ديگري بسيار امن است زيرا مردم هزينه دسترسي به دوربين هاي امنيتي خود را فقط در صورتي دريافت مي كنند كه دسترسي فيزيكي به اموال شما را داشته باشند و به همين دليل سيستم نظارت تصويري دوربين مداربسته به گزينه دوربين مداربسته بيسيم ارجعيت دارد.

به غير از اين راه مي توانيد در مورد تفاوت هاي ديگر و همچنين هزينه و در دسترس بودن صحبت كنيد. در حال حاضر ما مي توانيم گزينه هاي زيادي براي اين كار پيدا كنيم و به همين دليل است كه ما نمي توانيم با هزينه اي به اين نتيجه برسيم و اگر ما در مورد در دسترس بودن صحبت كنيم، در حال حاضر شما مي توانيد هر نوع دوربين را به راحتي با كمك اينترنت دريافت كنيد.

بازدید : 182
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

دوربين مدار بسته بيسيم ارسان الكترونيك

با پيشرفت تكنولوژي در سال هاي اخير دوربين مداربسته بيسيم در جايگاه بهتري نسبت به قبل وجود دارد. در سال هاي قبل دوربين مدار بسته بيسيم فقط توسط فرستنده و گيرنده كه در باند فركانس UHF,VHF قابل استفاده بود كه با توجه به نوع ارسال تصاوير مشكلات مانند : برد و مسافت , امواج مزاحم تاثير بسيار زيادي را بر روي تصاوير قرار ميداد. اما خوشبختانه در حال حاضر دوربين مدار بسته بيسيم در انواع مختلف ارائه مي گردد و از راه ارتباطي WIFI و كابل شبكهETHERNET استفاده مي كنند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 2333
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه